Leveringen
Onze leveringen worden standaard door PostNL in de brievenbus bezorgd, tenzij dit anders aangegeven staat bij het desbetreffende product.
Wij streven ernaar om voorradige producten wanneer u vóór 13:00 hebt besteld, deze de volgende werkdag te leveren. Dit houdt over het algemeen in, voor 13:00 besteld op:

  • Maandag = Dinsdag in huis
  • Dinsdag = Woensdag in huis
  • Woensdag = Donderdag in huis
  • Donderdag = Vrijdag in huis
  • Vrijdag = Zaterdag in huis
  • Zaterdag = Dinsdag in huis
  • Zondag = Dinsdag in huis

Verzendkosten
Voor bestellingen tot € 50,00 heeft u de volgende opties:

  • PostNL – Normaal (€ 2,20)
  • PostNL – Met Track&Trace (€5,99)

Bestellingen boven de € 50,00 worden in Nederland gratis door ons verzonden.Afhankelijk van de grote van de bestelling zal dit op één van de volgende manieren zijn:

  • Brievenbuspakketje (met Track&Trace)
  • Standaard pakketje (tot 10kg met Track&Trace)

Wij leveren onze producten wereldwijd. Staat uw land niet in de lijst met verzendlanden, neem dan contact met ons op. Standaard worden uw plectrums d.m.v. brievenbus post naar u verzonden.

Retouren
Indien een besteld product bij levering kapot is kunt u mailen naar info@plectrums.nl om dit te melden. Dit dient u uiterlijk 48 uur na levering te doen. Wij denken dan vraag met uw mee voor een passende oplossing.

Bedrukte plectrums kunnen wij niet retour nemen, dat wij die niet nogmaals kunnen bedrukken. Wij vragen u daarom nogmaals kritisch naar het ontwerp te kijken alvorens u deze daadwerkelijk gaat bestellen. Na de bestelling kunnen wij u ontwerp niet meer aanpassen en gaan wij de producten zo drukken als aangeleverd.

Besluit u binnen 48-uur dat uw bestelde (merk)producten toch niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u deze op eigen kosten naar ons retourneren. Hiervoor kunt u eerst een mailtje sturen naar info@plectrums.nl

Betaalmethode
U kunt bij Plectrums.nl betalen via: iDEAL, MisterCash, SofortBanking, PayPal. Wij maken hiervoor gebruik van de payment service provider Mollie.